Κρατάς στα χέρια σου ένα νόμισμα. Το πετάς στον αέρα και περιμένεις να προσγειωθεί στο χέρι σου με μια από τις δυό του όψεις: κορώνα ή γράμματα. Όμως, όσο το νόμισμα βρίσκεται στον αέρα, πριν αφήσεις την τύχη να καθορίσει το αποτέλεσμα, εσύ μέσα σου έχεις πάρει την απόφαση, έχεις διαλέξει ποια από τις δυο πλευρές θέλεις...

Αυτό το blog το διαχειρίζονται δύο άτομα διαφορετικά μεταξύ τους: η Μαρία και η Μίνα. Η Μαρία διαλέγει κορώνα, η Μίνα γράμματα. Και αυτό το blog είναι μια οντότητα που δημιουργείται από τη συνένωση των δύο όψεων του ίδιου νομίσματος, του πιο ανεκτίμητου νομίσματος, της ζωής.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

R.I.P.

Καρδία μου πάντα θα είμαι δίπλα σου... Ο χρόνος αυτός για μένα ήταν πολύτιμος. Ίσως να μην στο έδειξα όσο μπόρεσα... Όμως πάντα θα είμαι εδώ για 'σένα. Προσπαθώ να καταλάβω, αλλά αυτό που έγινε δεν το χωράει το μυαλό μου. Από δω και πέρα πάντα δίπλα σου σε ό,τι χρειαστείς... Ό,τι και να γίνει. Είσαι αδερφή μου. 
Όπως μου στάθηκες σε τόσα θα σου σταθώ διπλά... Έχασες δύο δικούς σου, τα πάντα σου, αλλά θα προσπαθήσω να σταθώ εγώ στη θέση τους για 'σένα. Συγνώμη που αν καμιά φορά δεν ήμουν ό,τι έπρεπε... Είμαι ηλίθια πολλές φορές. Τώρα θα είμαι τα πάντα...


R.I.P.




επιμέλεια: κορώνα-γράμματα

1 σχόλιο:

babis k είπε...

λογια δεν υπαρχουν ,αλλα ακομα κ μεσα απο τις σταχτες οφειλουμε να ζησουμε για να γλυκανουμε κ αυτους που εφυγαν "ταξιδι"....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...