«Γυναίκες του αύριο»
Όσοι από σας νομίζετε ότι το ανδρικό φύλο θα υπερέχει μια
ζωή,
ε λοιπόν, είστε γελασμένοι. Οι «γυναίκες του αύριο» είναι εδώ.
Όσοι κορδώνεστε
ότι μια ζωή θα έχετε το πάνω χέρι,
κουμπώστε τα παντελόνια, βάλτε την ουρά στα
σκέλια και… διαβάστε!
Σύμφωνα με όσα αποδεικνέι παγκόσμια μελέτη της Nielsen σε χωρές του
ανεπτυγμένου και αναπτυσσόμενου κόσμου, 9 στις 10 θεωρούν πως η ζωή τους αλλάζει
προς το καλύτερο, αποκτώντας περισσότερη ισότητα με τους άντρες, μεγαλύτερη
ελευθερία, ευκολότερη πρόσβαση στην τεχνολογία και περισσότερες ευκαιρίες στην
αγορά εργασίας.
Μάλιστα, 8 στις 10 γυναίκες βλέπουν τα παραδοσιακά
στερεότυπα να εξαλείφονται, καθώς όλο και περισσότερα «Θηλυκά» συμμετέχουν σε
κοινωνική και πολιτική ζωή, ενώ ταυτόχρονα εργάζονται…!
Στο μεταξύ, όσον αφορά στον αναδυόμενο κόσμο, το 77% των γυναικών θεωρεί ότι η επόμενη γένια θα έχει περαιτέρω ευκαιρίες. Ωστόσο, οι αυξανόμενες υποχρεώσεις γεμίζουν το 60% των γυναικών με άγχος, καθώς το «αδύναμο» φύλο εξακολουθεί, πέρα από τα δικαιώματα, να κατέχει και το μονοπώλιο στο σπίτι και στα παιδιά. Η Nielsen εν τούτοις αποδεικνύει ότι οι γυναίκες επιμένουν να αναλαμβάνουν νέα καθήκοντα.
Στο μεταξύ, όσον αφορά στον αναδυόμενο κόσμο, το 77% των γυναικών θεωρεί ότι η επόμενη γένια θα έχει περαιτέρω ευκαιρίες. Ωστόσο, οι αυξανόμενες υποχρεώσεις γεμίζουν το 60% των γυναικών με άγχος, καθώς το «αδύναμο» φύλο εξακολουθεί, πέρα από τα δικαιώματα, να κατέχει και το μονοπώλιο στο σπίτι και στα παιδιά. Η Nielsen εν τούτοις αποδεικνύει ότι οι γυναίκες επιμένουν να αναλαμβάνουν νέα καθήκοντα.
Αυτό εμένα προσωπικά με κάνει να αναρωτηθώ κατά πόσο τελικά
το γυναικείο είναι το αδύναμο φύλο… Προσωπικές και μη εμπειρίες δείχνουν ότι το
αντρικό φύλο είναι το πιο βαριεστημένο και αδρανές…
(Ειδικά τις μέρες με ποδόσφαιρο. Λες και όλα τα αντρικά μυαλά συντονίζονται με μαγνητικά κύματα και θρονιάζονται όπου βρουν για να δουν
22 ομοίους τους να κλωτσάνε μια μπάλα)...
Σύμφωνα με την έρευνα η ηλικία των γυναικών διαμορφώνει τη
σχέση τους με τα μέσα και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν, ενώ, παράλληλα,
καθορίζει και τις αγοραστικές τους συνήθειες. Πιο αυθόρμητα ψωνίζουν οι
γυναίκες έως 30, οι οποίες πολλές φορές είναι πιο εξοικειωμένες με τα
ηλεκτρονικά και τεχνολογικά μέσα, καθώς και τα social media, από τους άνδρες ίδιας ηλικίας!
Πιο μεγάλες γυναίκες αποδεικνύονται παγκοσμίως πιο τακτικές, πιο οργανωτικές
και φέρονται να προτιμούν το ραδιόφωνο! Παράλληλα, η κρίση φαίνεται πως δεν
έχει επηρεάσει κατά πολύ τα κριτήριά τους, τα οποία καθορίζονται από την
ποιότητα σε πρώτο επίπεδο.
Η Nielsen διεξήγαγε την εν λόγω έρευνα σε 6.500
γυναίκες από τις 21
μεγαλύτερες χώρες του κόσμου, που αντιπροσωπεύουν το 60%
του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού. (http://www.nielsen.com/us/en/insights/press-room/2011/women-of-tomorrow.html)
μεγαλύτερες χώρες του κόσμου, που αντιπροσωπεύουν το 60%
του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού. (http://www.nielsen.com/us/en/insights/press-room/2011/women-of-tomorrow.html)
Επισκεφθείτε τη σελίδα http://www.womenoftomorrow.org/.
Πρόκειται για ένα οργανισμό που δίνει κίνητρο και ευκαιρίες σε νέες γυναίκες να ενισχύσουν τη μόρφωση και το πνεύματος, μέσω διαρκούς μάθησης και υποτροφιών!
επιμέλεια: Μίνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου