Κρατάς στα χέρια σου ένα νόμισμα. Το πετάς στον αέρα και περιμένεις να προσγειωθεί στο χέρι σου με μια από τις δυό του όψεις: κορώνα ή γράμματα. Όμως, όσο το νόμισμα βρίσκεται στον αέρα, πριν αφήσεις την τύχη να καθορίσει το αποτέλεσμα, εσύ μέσα σου έχεις πάρει την απόφαση, έχεις διαλέξει ποια από τις δυο πλευρές θέλεις...

Αυτό το blog το διαχειρίζονται δύο άτομα διαφορετικά μεταξύ τους: η Μαρία και η Μίνα. Η Μαρία διαλέγει κορώνα, η Μίνα γράμματα. Και αυτό το blog είναι μια οντότητα που δημιουργείται από τη συνένωση των δύο όψεων του ίδιου νομίσματος, του πιο ανεκτίμητου νομίσματος, της ζωής.

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Ένα ανάλαφρο κείμενο ή λόγια της πλώρης, της βαρεμάρας, του καλοκαιριού

Ένα ανάλαφρο κείμενο ή λόγια της πλώρης, της βαρεμάρας, του καλοκαιριού
11:57π.μ. Εμμ. Βασικά δεν ξέρω πώς να αρχίσω.. Γιατί δεν ξέρω τι θα πω. Απλώς ένεκα των αυριανών διακοπών μου ένιωθα πως δεν πρέπει να αφήσω το μπλογκ without saying goodbye.
12:30μ.μ. Εμμ. Μάλλον σήμερα δεν έχω έμπνευση.
01:45 μ.μ. Σκέφτομαι να γράψω για τα πράγματα που με εμπνέουν... ή μαλλον το τι δεν μου αρέσει. ή τι προσδοκώ από το καλοκαίρι.


02:23 μ.μ. Λοιπόν, τώρα το πήρα ζεστά το θέμα. Αύριο ξεκινάει επίσημα πλέον η καλοκαιρινή μου άδεια και φεύγω κατευθείαν για διακοπές. Μόλις μετακόμισα σε ένα διαμέρισμα που μου φτιάχνει τη διάθεση, είναι ακριβώς όπως το θέλω και έχει και μπόλικο διάδρομο για να κάνω βόλτες πάνω κάτω, σκεφτόμενη για το τι θα γράψω. Βασικός σκόπος μου είναι να πω καλό καλοκαίρι στην «Κορώνα» και στην «Γράμματα» και να γράψω ένα ανάλαφρο κείμενο για τους αναγνώστες μας, γιατί κάπως βάρυνα το κλίμα με το τελευταίο μου πόνημα.


Έμπνευση; Εμμονές; Πες το όπως θες..

02:35 μ.μ. Τις τελευταίες μέρες έχω φάει ένα απίστευτο κόλλημα με τους Vaccines και κάτωθεν κομμάτι τους. Βγαλμένο από τη ζωή ρε παιδί μου.. Απλά δεν είμαι σίγουρη αν το μ.Χ. sex (μετά Χορισμόν) σε βοηθάει να ξεχάσεις τελικά τον πρώην/την πρώην σου. (χμμμ μια μέρα θα γράψω για τις αγαπημένες μου μπάντες)

02:43 μ.μ. Μια άλλη, όχι τόσο εμφανής πτυχή του εαυτού μου, είναι το κόλλημα μου με τη μόδα. Ναι αλλά ποια μόδα; Προσωπικά, δεν με εκφράζουν-δεν μ' αρέσουν τα μόντέλα, οι κολεξιόν κτλ.. Μ' αρέσει και υποστηρίζω το προσωπικό στυλ και γουστάρω όσους φοράνε ότι θέλουν χωρίς να τους νοιάζει. Συχνά με εμπνέει το lookbook.nu.

02:46 μ.μ. Με εμπνέει ο δρόμος, τα κτήρια, η φασαρία, οι απλοί άνθρωποι. Πολύ συχνά κάθομαι και χαζεύω από το μπαλκόνι, από το πεζοδρόμιο, από τη στάση του λεωφορείου τον απλό κόσμο (ξεχνιέμαι με λίγο stalking που και που:P). Παρατηρώ τι φοράνε, τα χρώματα, τα μοτίβα και πολλές φορές κάνω σύνθετες σκέψεις. Εμμ ελπίζω να συμβαίνει και σε άλλους αυτό.


ΟΚ. Ως εδώ με το τι μου αρέσει. Μην ανοιχτώ πολύ και έχουμε άλλα:P:P

Τι δεν μου αρέσει

02:51 μ.μ. Μισώ την ψευτοκουλτούρα, aka αυτοί που νομίζουν ότι είναι διαφορετικοί και έχουν κάτι να πουν  για όλους, βάζοντας status στο facebook (το οποίο μάλιστα κοροϊδεύουν.. πόσο ειρωνικό ε;) του τύπου «πωωω πόσο μου τη σπάει ο τάδε, ο δείνα, η γιαγιά του γείτονα, οι χαζογκόμενες/ σταματήστε να ζείτε μέσα από το fb/ κλπ κλπ», νομίζοντας ότι είναι γαμάτοι και πρώτα στυλάκια.. Εμμ get a life (αν μπορούν δηλαδή.)

02:55 μ.μ.  Δεν μ' αρέσει ο Freud, καθόλου. Διαβάζω ένα βιβλίο του (μην κάνουμε και διαφήμιση:P) εδώ και 6 μήνες και δεν έχω καταφέρει να το τελειώσω.. Και αν δεν το τελειώσω, γιατί με παιδεύει τόσο καιρό, θα σκάσω. Αυτό το πείσμα πια. Κεφαλλονίτικο.


Αυτά δεν νομίζω να μην μου αρέσει κάτι άλλο, πέρα από το αφεντικό μου, τα ψώνια, το σιδέρωμα, τα φασολάκια (εμμ ναι οκ.. πολλά δεν μου αρέσουν:P) Είμαι καλόβολος άνθρωπος γενικά.

Από αυτό το καλοκαίρι δεν ζητάω πολλά. μόνο να βρω 500 ευρώ στο δρόμο, να μαυρίσω και να μην καώ, να γνωρίσω τον ανεπανάληπτο. και να μην με χτυπάει η ζέστη, όπως τώρα, στο κεφάλι. Ε, φανταστικέ Θεε του καλοκαιριού;;

03:13μ.μ. Αρκετά το κούρασα νομίζω πάλι και ακόμα καλό καλοκαίρι δεν είπα:P:P

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σε όλους, λοιπόν. Να κάνετε πράγματα που θέλετε. Και να δίνετε χώρο στην έμπνευση..!!!


Υ.Γ.: 11:56 μ.μ. και μόλις καταφέρνω να δημοσιεύσω αυτό το κείμενο.

επιμέλεια: Μίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...